Bel ons op: 06 413 16 325 info@rhboekhouding.nl
Heeft u een brief ontvangen van de belastingdienst om uw belastingaangifte te doen? Dan moet u voor 1 april uw aangifte hebben ingediend. Maar ook als u geen brief heeft ontvangen van de Belastingdienst, kan het in vele gevallen verstandig zijn om uw belastingaangifte in te vullen. U hoeft dan geen rekening te houden met de 1 april deadline.

Hulp bij uw belasting aangifte invullen?

Gezien de fiscale wet- en regelgeving alsmaar verandert, is de complexiteit enorm toegenomen. Wij adviseren u ook om ten allen tijde uw IB-aangifte door een professional te laten invullen.
Bij RHBoekhouding wordt er samen met u een volledig en solide aangifte samengesteld. Zo weet u zeker dat u krijgt waar u recht op heeft en komt u niet voor onaangename verrassingen te staan.

Hoe werkt het?

U kunt ons telefonisch en per mail bereiken voor een afspraak. De afspraak kan bij u thuis plaatsvinden of een andere locatie. Is een geplande afspraak geen optie? Dan kunt u uw dossier (zie: Checklist RHBoekhouding) opsturen en dan zal de IB-aangifte evengoed ingevuld en verwerkt worden meer..

Persoonlijk advies

Naast het verzorgen van uw IB-aangifte kunnen wij u ook van dienst zijn bij het verstrekken van advies bij overige belastingvraagstukken. Bijvoorbeeld wanneer u van plan bent om een eigen woning te kopen of wanneer u een tweede hypotheek aangaat voor een verbouwing. Maar denkt u bijvoorbeeld ook aan:

  • Schenkingen (bv aan uw kinderen)
  • Ontslag (gouden handdruk)
  • Echtscheiding
  • Overlijden (nalatenschap)

Klik hier voor onze tarieven